گام نهایی نسخه الکترونیک را در آینده نزدیک برمی‌داریم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به موفقیت برنامه نسخه الکترونیک و تأثیر مثبت این برنامه بر خدمت رسانی به بیمه شدگان در آینده نزدیک گام نهایی و تکمیل کننده این طرح را برمی‌داریم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی لازم با وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های بیمه‌گر صورت گرفته و درحال آماده سازی و ایجاد شرایط مناسب برای اجرای مرحله نهایی طرح نسخه الکترونیک هستیم.

وی افزود: اتصال سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی با سامانه‌های مورد استفاده وزارت بهداشت به خوبی درحال انجام است و نرم افزار واسط (API) سازمان تأمین اجتماعی در سامانه‌های مختلف پیاده سازی می‌شود.

سالاری استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی در استان‌های پایلوت طرح پزشک خانواده را گامی برای تقویت و پیشبرد این طرح برشمرد و گفت: در این استانها پزشکان استقبال خوبی از سامانه نسخه الکترونیک دارند و شاهد رضایتمندی پزشکان و تسهیل خدمت رسانی به بیماران با استفاده از سامانه نسخه الکترونیک هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه نسخه الکترونیک را از دیگر مسائل مهم عنوان کرد و گفت: بیمه‌های تکمیلی قراردادها و تعرفه‌های متنوعی دارند و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی با وجود پیچیدگی‌هایی که دارد به خوبی در حال اجرا است.

سالاری افزود: استفاده از بارکد و امکان نسخه نویسی و نسخه پیچی آفلاین از دیگر مزایایی است که در سامانه نسخه الکترونیک ایجاد شده و این اقدامات موجب افزایش سرعت و دقت در فرآیند نسخه پیچی می‌شود.

در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و همچنین مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر: 13589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =