بن‌بست در مذاکرات نتانیاهو و بنت درباره تشکیل دولت رژیم صهیونیستی

منابع آگاه از به بن‌بست رسیدن مذاکرات میان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «یمینا» برای تشکیل دولت جدید این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین خبرگزاری فلسطینی سما، منابع آگاه از به بن‌بست رسیدن مذاکرات میان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «یمینا» برای تشکیل دولت جدید این رژیم پرده برداشتند.

علی رغم اخبار منتشر شده مبنی بر موافقت «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با واگذاری دو وزارت جنگ و خارجه به حزب «یمینا» به ریاست «نفتالی بنت»، به نظر می‌رسد که مذاکرات میان آن‌ها به بن‌بست رسیده و نگرانی‌ها میان اعضای حزب لیکود درباره رفتن به سمت برگزاری انتخابات برای پنجمین بار بیشتر شده است.

در همین راستا، «شالوم یروشالمی»، کارشناس مسائل سیاسی در وبسایت تایمز آف اسرائیل گفت که مذاکرات میان نتانیاهو بنت قطع شده است.

وی در این باره به نقل از یک منبع نزدیک به نفتالی بنت افزود، پس از چهار دیدار میان بنت و نتانیاهو، پیشرفتی در مذاکرات تشکیل دولت صورت نگرفته است و تنها مورد اختلافی چرخش (تناوب) نخست‌وزیری میان آن‌هاست، طوری که نتانیاهو مخالف نخست‌وزیری تناوبی است و در مقابل نفتالی بنت حاضر به چشم پوشی از این مسئله نیست.

کد خبر: 13390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =