بیشترین و کمترین خدمات درمانی ارائه شده به مردم

آخرین وضعیت مراجعات به برخی از مهمترین خدمات تشخیصی – درمانی سرپایی در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی اعلام شد که بر اساس آن طی ۹ ماهه امسال انجام سی‌تی اسکن با ۱۳۹ درصد افزایش نسبت به همین بازه زمانی بیشترین رشد را نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که در ۹ ماهه امسال ۶۴ نوع خدمات تشخیصی – درمانی سرپایی در مراکز درمانی ملکی این سازمان به مراجعان داده شده است که در این میان انجام  سی‌تی ‌اسکن در این مراکز با ۱۳۹ درصد رشد نسبت به ۹ ماهه سال گذشته مواجه شده و این خدمت را در صدر دیگر خدمات تشخصی - درمانی سرپایی قرار داده است که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی به نظر می‌رسد.

پس از سی‌تی اسکن، تنظیم خانواده، اکوگرافی چشم، CPR ناموفق و کاتتریسم عروق در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که بیشترین درخواست را از سوی مراجعان داشته و در این مراکز درمانی انجام شده اند.

از سوی دیگر خدمات درمانی  - تشخیصی دیگری مانند اسپیرومتری، تالاسمی و لاپاراسکوپی بیشترین کاهش را نسبت به نه ماهه سال گذشته داشته‌اند و به ترتیب ۹۳.۷ درصد، ۶۵.۱ درصد و ۶۲.۶ درصد کاهش یافته‌اند.

بیشترین و کمترین خدمات درمانی ارائه شده به مردم
 

کد خبر: 11184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =