تاثیرگذاری طرح ۳۰۷۰ در کاهش مراجعه به واحدهای اجرایی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در کاهش مراجعه به واحدهای اجرایی تاثیرگذار بوده است، گفت: باید ۳۰ خدمت رونمایی شده به طور منظم رصد شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین،  مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست تخصصی سراسری پروژه ۳۰۷۰ با اشاره به تکمیل این طرح و رونمایی از خدمات باقی مانده گفت: باید ۳۰ خدمت رونمایی شده به طور منظم رصد شود و فرایندهای داخلی و سیستم های بیرونی موردنیاز تحت نظارت باشد، برای بخشی از فرایندها که هنوز به صورت حضوری انجام می شود و نیازمند همکاری با مراجع بیرونی است، هماهنگی های لازم انجام شود تا همه فرایندهای خدمات این سازمان غیرحضوری باشد و هیچ خدمت تامین اجتماعی نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشد.
سالاری با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در کاهش مراجعه به واحدهای اجرایی تاثیرگذار بوده است، افزود: حذف چاپ دفترچه و استحقاق سنجی غیرحضوری خدمات درمان نیز در کاهش مراجعه به شعب و کارگزاری های این سازمان موثر بوده است.
وی تاکید کرد: نظرات و نکات دریافتی از سوی همکاران و بیمه شدگان که از طریق مرکز ارتباطات مردمی و موسسه عالی پژوهش اخذ شده را حتما در بهبود فرایندها و رفع مسائل ارائه خدمات غیرحضوری استفاده کنیم.

طرح بزرگ ۳۰۷۰، ارائه غیرحضوری ۳۰ خدمت پرمراجعه
مهرداد قریب، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: از سال گذشته که کشور با بیماری کرونا درگیر شده است این سازمان نیز از آن بی تاثیر نبوده و این بیماری و شرایط اقتصادی کشور بر منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی تاثیر گذاشته است.
وی با بیان اینکه سال ۹۹ برای سازمان تامین اجتماعی به ویژه در حوزه بیمه ای سال بیاد ماندنی است، افزود: تدبیر و شجاعت مدیریت ارشد سازمان و مشارکت و همکاری کارکنان موجب توفیقات مهمی برای این سازمان شد.
قریب اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان به عنوان مطالبه چندین ساله آنها محقق شد و از مردادماه افزایش حقوق ها اتفاق افتاد و در سال آینده نیزمتناسب سازی حقوق بازنشستگان با تامین وصولی آن از دولت انجام خواهد شد.
وی، توقف صدوردفترچه، استحقاق سنجی غیرحضوری درمان را از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در سالجاری برشمرد و گفت: طرح بزرگ ۳۰۷۰ ارائه غیرحضوری ۳۰ خدمت مهم این سازمان که قبلا به شکل غیرحضوری ارائه می شد یکی دیگر از توفیقات مهم امسال است.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی افزود: هزینه اروتز و پروتز از سال ۷۲ افزایش نیافته بود و امسال افزایش ۱۰ برابری آن را داشتیم.
قریب، تلخیص بخشنامه ها، اتمام پرونده الکترونیک در بیش از ۴۲۰ شعبه، اصلاح فرایندها، مستمری متمرکز، تجمیع سوابق، تسویه مطالبات مراکز درمانی و افزایش تسهیلات به مستمری بگیران را از دیگر اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر: 11074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =