کاشت نهال بنام شهید حسین بهرامی

روز گذشته و همزمان با آیین درخت کاری نهالی بنام "شهید حسین بهرامی" توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در مرکز هتلداری اقدسیه کاشته شد.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی اداره کل استان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در جریان این مراسم پوراندخت نیرومند با بیان اینکه شهیدان به معنای واقعی مقرب درگاه الهی هستند، افزود : اگر در مناسبت ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می کنیم و در برابر عظمت آنها به خود نهیب میزنیم به این دلیل است که در برابر بزرگی کارهای آنان مدیون هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال آن ها زنده نگهداشتن یادشان و تحقق آن مان ها و ماموریت هایی است که آنها جانشان را در این راه تقدیم نمودند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای تهران افزود: امروز نیز به مناسبت  گرامیداشت روز درخت کاری و از طرفی همزمانی این روز با  ۲۲ اسفند که به نام شهید نامگذاری شده، به یاد این شهید بزرگوار از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نهال می‌کاریم تا یادشان پایدار بماند و بدانیم که درخصوص آنها مسئولیت داریم.

شهید حسین بهرامی از  مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و متولد ۱۳۲۸ که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در عملیات ولفجر۸ منطقه فاو به درجه رفیع  شهادت نائل آمده است.

کد خبر: 10176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =