گفت‌وگوی اختصاصی آتیه آنلاین با لژیونر هندبال ایران

لژیونر هندبال ایران گفت: از دیدن سطح رقابت های لیگ هندبال امسال در ایران لذت بردم.

محسن باباصفری در گفت و گو با آتیه آنلاین در مورد شرایطش در تیم بوزائو و حضور در لیگ رومانی اظهار داشت: امسال به همراه شاهو نصرتی و الله کرم استکی در تیم بوزائو حضور دارم. تیم ما جوان است و تجربه زیادی ندارد، اما با این حال مدیران مجموعه در تلاش هستند تا بهترین شرایط را فراهم کنند تا تیم در بهترین جایگاه قرار بگیرد.


وی ادامه داد: واقعیت این است که کار برای تیم های هم سطح ما در لیگ رومانی با حضور قدرت‌هایی همچون دینامو بخارست بسیار سخت است، اما من به تیم مان امیدوار هستم. فکر می کنم اگر تیم ما ثبات داشته باشد می توانیم در سال های آینده در بین مدعیان قرار بگیریم. ضمن اینکه بعد از تعطیلات سال نوی میلادی هم کمی تیم مان تقویت شد و امین یوسفی نژاد هم به جمع ما اضافه شد.


دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا امسال مسابقات لیگ ایران را هم پیگیری کرد یا خیر، تصریح کرد: بله من همیشه رقابت های لیگ ایران را دنبال می‌کنم، چراکه بسیار از دوستانم در تیم های مختلف حضور دارند. امسال سطح مسابقات بسیار بالا بود و رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی وجود داشت. از دیدن چند بازی واقعاً لذت بردم که نشان از پیشرفت هندبال ایران می داد.


باباصفری خاطرنشان کرد: لیگ امسال از چند جنبه دیگر هم پیشرفت داشت که آنها هم نشان از برنامه ریزی خوب مدیران و مسئولان داشت. در این بین باید از مدیران فدراسیون هم تشکر کرد که با وجود ویروس کرونا شرایطی فراهم کردند تا تیم ها بتوانند با هم رقابت کنند. ضمن اینکه جشن قهرمانی که امسال برگزار شد تاکنون در هندبال سابقه نداشت. از طرف دیگر پخش زنده مسابقات هم بسیار کار پسندیده ای بود که قطعاً موجب جذب اسپانسر برای هندبال خواهد شد.


لژیونر هندبال ایران در مورد جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی، تصریح کرد: می دانم که رئیس فدراسیون به دنبال رایزنی با چند گزینه مطرح است. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که تیم ملی بتواند از حضور یک مربی سطح بالای خارجی استفاده کند. فکر می کنم در حال حاضر جدی ترین نیاز هندبال ایران حضور یک مربی با کیفیت و سطح بالای خارجی است. 

کد خبر: 9997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =