عملکرد سازمان تامین‌اجتماعی در میان یکصد وزارت‌خانه و دستگاه اجرایی برتر

بر اساس ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سازمان تامین اجتماعی موفق به کسب جایگاه پنجم در حوزه ارتباطات مردمی شده و بر اساس اعلام این مرکز با توجه به حجم وظایف و تنوع خدمات ارائه شده به مردم قابل تقدیر است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس می شود.
شاخص های رسیدگی به ارتباطات مردمی و ارتباطات مردم و دولت به ترتیب با ۱۵ و ۲۰ امتیاز و در مجموع با ۳۵ امتیاز عملکردی، مشتمل بر زیرشاخص هایی همچون درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی، متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، کیفیت پاسخگویی، ملاقات مردمی، تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی، درصد رضایت مردم و ... است.
بر همین اساس و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال ۹۹(عملکرد سال ۹۸) به ترتیب با کسب ۶۲/۱۴ و ۲۰ امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع ۶۲/۳۴ امتیاز از ۳۵ امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه پنجم در حوزه ارتباطات مردمی را کسب کرد.

کد خبر: 9929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =