بازگشت «خندوانه» پس از ۲ سال غیبت

رامبد جوان پس از مدت ها غیبت، رسما ضبط سری جدید «خندوانه» را آغاز کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، فصل جدید «خندوانه» ابتدا قرار بود نوروز ۹۹ روی آنتن برود اما با شیوع ویروس کرونا، رامبد جوان از ساخت این برنامه انصراف داد  و گروه این برنامه عنوان کردند که در زمان مناسبی، میهمان خانه‌های مردم می‌شوند. در این میان چند باری اعلام شد که «خندوانه» به تولید می‌رسد اما از آنجا که این ویروس بنای رفتن ندارد، هر بار تولید سری جدید خندوانه عملیاتی نشد.

تا اینکه طی چند ماه اخیر رامبد جوان با انتشار فراخوان‌هایی در صفحه اینستاگرام خود از حضور استندآپ کمدین‌ها برای فصل جدید برنامه دعوت کرد. حالا طبق شنیده ها ساخت دکور جدید این برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و  ضبط برنامه نیز از روز هفتم اسفندماه با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک آغاز شده تا در آستانه نوروز به پخش برسد و تا بعد از ماه رمضان، روی آنتن شبکه نسیم باشد.

خندوانه تا به حال در ۶ فصل از شبکه نسیم پخش شده، درست است که این برنامه  بعد از عبور از فصل ۴، به مرزهایی از تکرار و کلیشه رسید اما به نظر می رسد رامبد جوان و تیم خلاق او برای فصل جدید، با آیتم‌های جدید و تقویت آیتم‌های پرمخاطب فصل قبلی مانند خنداننده شو، خواندن سرودهای متعدد، اجرای نمایش طنز، مسابقه استویویی، گفت و گو با هنرمندان و... غافلگیری زیادی برای این فصل در نظر گرفته باشند.

یکی از امیدهای «خندوانه» برای جلب توجه مردم، مسابقه «خنداننده‌شو» است که در دو سری قبل به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، از سویی دیگر  طبق شنیده ها  قرار است "جناب ‌خان" نیز در این فصل حضور داشته باشد که یکی از برگ های برنده این سری برنامه به شمار می آید و  باید دید جناب خان هم با تعریف جدیدی برمی گردد یا همان حضور همیشگی را تجربه خواهد کرد.

حالا فصل جدید «خندوانه» با حدود تنها ۴۰ نفر تماشاگر آن هم با ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، به روزهای پخش نزدیک شده است که  این کم شدن تعداد تماشاچیان قطعا در جذابیت برنامه تاثیرگذار خواهد بود چراکه «خندوانه» تا به حال با حضور تعداد کمی تماشاگر ضبط نشده بود. از طرفی رامبد جوان این روزها جدا از خندوانه در تدارک ساخت سریال «مردم معمولی» در شبکه نمایش خانگی  می باشد که همزمانی تولید این دو برنامه برای او  چالش هایی را پیش رو خواهد داشت که کارش را نسبت به قبل سخت‌تر خواهد کرد.

با این حال  سری چهارم «دورهمی»  رو به پایان است و پرونده «عصر جدید» هم تا پایان سال بسته خواهد شد، بنابراین احتمالا سری جدید «خندوانه» در شرایطی روی آنتن می‌رود که رقیبان مهمی ندارد و در غیاب این دو برنامه، شانس زیادی برای پربیننده شدن دارد.

کد خبر: 9595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =