بهره‌گیری دیپلمات‌های روس  از واگن‌های دستی برای ترک کره شمالی

گروهی از دیپلمات‌های روسی و اعضای خانواده‌شان این هفته در میان اقدامات سختگیرانه پیونگ یانگ ضد ویروس کرونا که شامل مسدود کردن بیشتر انواع حمل و نقل مسافر از آن طرف مرز است، از واگن ریلی دستی برای ترک کره شمالی استفاده کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، گروهی از دیپلمات‌های روسی و اعضای خانواده‌شان این هفته در میان اقدامات سختگیرانه پیونگ یانگ ضد ویروس کرونا که شامل مسدود کردن بیشتر انواع حمل و نقل مسافر از آن طرف مرز است، از واگن ریلی دستی برای ترک کره شمالی استفاده کردند.

کره شمالی هنوز گزارشی مبنی بر تایید آمار مبتلایان به کرونا منتشر نکرده اما مرزهایش را بسته، سفرهای بین‌المللی را لغو کرده و محدودیت‌های شدیدی را در کشور وضع کرده است.

وزارت خارجه روسیه در پستی در رسانه‌های اجتماعی نوشت: از زمان بسته شدن مرزها که بیش از یکسال است اتفاق افتاده و همچنین توقف پروازها، بازگشت به روسیه بسیار طولانی و سخت شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: گروهی از هشت دیپلمات روسی و خانواده‌هاشان شامل یک کودک سه ساله، ۳۲ ساعت را با واگن ریلی دستی و دو ساعت با اتوبوس از پیونگ یانگ پیمودند تا به مرز روسیه برسند. این گروه پای پیاده و با در دست داشتن چمدان‌ها و کیف‌هایشان آن هم با واگن دستی بر روی ریل راه آهن این مسیر را طی کردند.

تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده از سوی این وزارتخانه نشان می‌دهد که این واگن دستی توسط این گروه به حرکت درآمده است.

کد خبر: 9522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =