انتشار ویدئوی سایت‌های نظامی اسرائیل توسط حزب‌الله

رسانه جنگ وابسته به حزب الله لبنان شامگاه چهارشنبه تصاویری هوایی را از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهرهای اراضی اشغالی منتشر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از المیادین، رسانه وابسته به حزب الله با انتشار صحنه هایی از پایگاه‌های نظامی اسرائیل گفت: ای صهیونیست‌ها، شما اهداف نظامی و امنیتی در داخل شهرهایتان دارید.

پس از تهدیدات آویو کوخاوی ، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تغییر معادلات نظامی با مقاومت لبنان و همچنین هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی لبنان، با ادعای وجود سایت‌های نظامی حزب‌الله در آنجا، حزب‌الله به سرعت به این تهدیدها پاسخ داد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله پیشتر طی سخنرانی خود خطاب به رهبران صهیونیست گفت: اگر تجاوزی انجام شود و شما جنگی را تحمیل کنید، ما وارد این جنگ خواهیم شد، اما من خیلی واضح می گویم که اگر شما شهرها و روستاهای ما را هدف قرار دهید، ما شهرها و روستاهای شما را هدف قرار خواهیم داد.

پس از تهدید سید نصرالله، رسانه جنگ مقاومت اسلامی صحنه هایی از سایت‌های نظامی رژیم صهیونیستی را که در داخل اماکن مسکونی اراضی اشغالی واقع شده‌اند، منتشر کرد.

برخی ناظران تاکید کردند که به دست آوردن مکان سایت‌ها با این حجم دقت کار آسانی نیست و بنابراین صرف عکسبرداری و موقعیت‌یابی آن یک دستاورد مهم اطلاعاتی برای مقاومت و سلاح بازدارنده آن است.

کد خبر: 8898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =