تا آخرین نفس کنار تولیدکنندگان می‌مانیم

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تولیدکنندگان با کانادا روها تفاوت دارند و باید بتوانیم فرق آن‌ها را متوجه شویم. در همین راستا تا آخرین نفس کنار تولیدکنندگان می‌مانیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، سعید عمرانی شب گذشته در هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی – افتخار ملی با اشاره به اینکه تشکل‌ها مایه تقویت نظام اقتصادی هستند اظهار کرد: کارآفرینی که با دل و جان کار می کند، خداوند به او کمک خواهد کرد. بنده نیز تا آخرین نفس در کنار تولیدکنندگان هستم و در سال ۱۴۰۰ که قرن جدید است انشاالله بتوانیم جشن بالندگی بگیریم و چهره‌ها را اینگونه مکدر نبینیم.

وی با بیان اینکه شروع تولید همیشه آسان است اما به مرور که تولید افزایش پیدا می‌کند مشکلاتی به همراه خواهد داشت، افزود: اکنون افراد تولیدکننده‌ای هستند که دست افراد نیازمند را می‌گیرند، این افراد رجبیون هستند. ما نباید خیلی از خودمان راضی باشیم بلکه باید یاد بگیریم که مانند آن‌ها به کارگران خود عشق بورزیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به تجربه ای که در نشست و برخاست با تولیدکنندگان خرد و کالان در دوره های زمانی مختلف داشته است، گفت: بنده و قوه قضاییه برای هر تولیدکننده‌ای که حرف قانونی برای گفتن داشته باشد تمام اختیار خود و قوه قضاییه را در اختیار او قرار خواهیم داد. البته انتقادی که به صنعتگران و تولیدکنندگان وارد است اینکه آن‌ها مطالبه‌گر نبوده‌اند و به همین دلیل دولت ها به خودشان اجازه داده اند قیم تولید و بخش خصوصی باشند و همین مسئله باعث ایجاد رانت و فساد شده است.

عمرانی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان با کسانی که سرمایه‌هایشان را به کانادا می برند تفاوت دارند، تصریح کرد: متاسفانه تا کنون این تفاوت را متوجه نشدیم و اصحاب صنعت را تحت فشار گذاشتیم. اصل چهل و چهار را نوشتیم و مقام معظم رهبری هم بارها روی واگذاری به بخش خصوصی تاکید داشتند اما در عمل آنچه رخ  داد، خصولتی‌سازی بود.

وی گفت: ما رو در روی هم ایستادیم و به جای جنگ با بیگانه به هر گونه تخریب هم دست زده‌ایم. باید بدانیم به عنوان مسئولان بخش‌های مختلف اگر توانستیم از همه امضاهای خودمان را به خوبی و در جای درست استفاده کنیم آنگاه موفق خواهیم بود و در برابر خدا و مردم شرمنده نخواهیم شد.

کد خبر: 8847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =