جایگاه شهدای جنگ اقتصادی کجاست؟

رئیس خانه صمت ایران در مراسم اختتامیه، هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار با اشاره به مشکلات حوزه تولید و شرایط سخت کارگران گفت:محل خاصی برای دفن شهدای جنگ اقتصادی نیست، کسی فاتحه‌ای برایشان نمی‌خواند و به دیدار جانبازانشان نمی‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین،  پایانِ هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی - افتخار با حضور رئیس خانه صمت، معاونین وزارت صمت، قائم مقام دبیرکل خانه صمت ایران برگزار شد. در این جلسه، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس خانه صمت ایران ضمن اشاره به مشکلات موجود در عرصه تولید گفت: ما در خانه صمت ایران رابطه خوبی با سازمان تامین اجتماعی داریم و در حال انعقاد تفاهم نامه‌ای جهت همکاری هستیم.

سهل ابادی با اشاره به جنگ اقتصادی این روزها و شرایط سخت حاکم بر تولید و اقتصاد کشور، گفت: کارفرمایان ما که به حق جهادگران جنگ اقتصادی هستند از چه مزایایی برخوردارند؟ حتی محل خاصی برای دفن شهدای جنگ اقتصادی نیست و کسی فاتحه‌ای برایشان نمی‌خواند. کسی به دیدار جانبازانشان نمی‌رود. این درحالی است که همین افراد در سخت‌ترین دوران‌ها همراه با مسئولین و مردم بوده‌اند و همواره از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

رئیس خانه صمت ایران، خطاب به معاونان وزارت صمت، ضمن تشکر از حضورشان در جلسه، افزود: از شما می خواهیم، به بخش خصوصی اعتماد داشته باشید و کارها را به آنها واگذار کنید و یقین بدانید از عهده آن بر خواهیم آمد. در شروع دوران بیماری کرونا، حتی برای مصرف کادر درمان ماسک نداشتیم، ولی امروز به حول و قوه الهی نه تنها نیاز کشور تامین شده بلکه به خارج از کشور صادر می‌کنیم. پس با حمایت درست و اعتماد به بخش خصوصی، پای کار آمدن همه ارکان نظام و دوری از مباحث سیاسی باعث موفقیت خواهد شد.
رئیس خانه صمت ایران در ادامه ضمن تشکر از دادستانی کل کشور به ویژه معاونت قضایی، اظهار داشت: گشاده رویی و خدمت به خلق، بالاترین عبادت‌هاست که افرادی نظیر ایشان و همچنین برادر عزیزمان آقای دکتر زالی در ستاد تسهیل به حق، شایسته این جایگاه هستند. ستاد تسهیل در جایگاه حقوقی خوبی قرار دارد اما مصوبات آن توسط بانک‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود. امیدواریم مصوبات ستاد تسهیل در دستگاه‌های مرتبط اجرا گردد.

کد خبر: 8830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =