یحیی در تمرین حاضر نشد

پرسپولیسی‌ها در غیاب نفرات ملی‌پوش و برخی دیگر از بازیکنان که در مرخصی به سر می‌برند، کار را به شکلی عجیب در استادیوم شهید کاظمی استارت زدند.

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما این است که می بینید. با 14 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شدیم و توانستیم قهرمان غرب آسیا شویم. امروز هم اولین تمرین‌مان بعد از این قهرمانی‌ها است، ولی متاسفانه نیمی از بازیکنان نیامده‌اند و نیمی هم در اردوی تیمملی هستند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه کنند، اما این بار هم نکردند. برای چندمین بار است که چنین قولهایی میدهند اما عمل نمیکنند. اولین تمرین برای شروع فصل جدید این‌گونه است. دیروز تسویه نکردند و بچهها تمرین نیامدند. گلمحمدی درباره بدعهدی مسئولان باشگاه افزود: من دیگر نباید جواب بدهم. این تیم متولی دارد. یک نفر از مدیران باشگاه به خودش زحمت نداد از فینالیست لیگ قهرمانان آسیا استقبال خوبی داشته باشد. انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. واقعا نمی دانم چه بگویم.

وی درباره مشکلات مالی خودش تصریح کرد: من و کادر فنی هم مثل بازیکنان هستیم. مهم بازیکنان هستند. آنها سرشان را جلوی توپ گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی، شیمیایی و هرچه بود تلاش کردند. این هم جواب آقایان است. سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های مسئولان باشگاه در خصوص مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: مطالبات او از دو سال پیش مشخص است، هر وقت بحث مطالبات می‌شود می‌گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه‌ها را ندهند. گل محمدی در خصوص شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: به عنوان مربی می‌گویم شجاع خلیل‌زاده و بقیه بازیکنان را می‌خواهم. سایر مشکلات بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع دیگر ثابت کرده چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مشکلاتش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

گل محمدی درباره صحبت های رسول پناه که همه چیز را گل و بلبل توصیف می کند تاکید کرد: این وضعیت فینالیست آسیاست. آیا گل و بلبل است؟ جوابهای شما را مدیرعامل دارد. سرمربی پرسپولیس درباره تصمیم خود برای استعفا از این تیم گفت: فعلا کاری جز آمدن بر سر تمرین نمیتوانم انجام دهم. فعلا می‌توانم به تمرین بیایم و کاری نمی‌توانم بکنم. بگذارید این چند روز رد شود ببینیم چه می‌شود. 

شایان ذکر است که در تمرین امروز یحیی گلمحمدی قبل از حضور شاگردانش در زمین، روی نیمکت تیم نشست و تمرین را به حمید مطهری و دیگر اعضای کادر فنی سپرد. با توجه به اتفاقات اخیر میتوان حدس که او از شرایط باشگاه راضی نیست و شاید عدم حضورش در تمرین امروز نیز ریشه در همین موضوع داشته باشد.

پیش از این هم خبرنگاران در فرودگاه میخواستند از گل‌محمدی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس سوال کنند. اما او با این صحبت که "الان نمی‌خواهم با احساسات هواداران بازی شود." از پاسخ به این سوال طفره رفته بود. شنیده‌ها حاکی از این است که یحیی قبل از سفر به قطر استعفایش را داده بود و حتی فردای آن روز هم نامه فسخ قراردادش را به باشگاه فرستاده بود با این حال ماند تا تیمش را راهی فینال آسیا کند.

کد خبر: 862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =