آقایان؛ فکری به حال تیم فکری کنید!

نتایج بد و ضعیف تیم استقلال و عملکرد غیرقابل دفاع این تیم در بُعد فنی، نشان از این دارد که استقلال باید دستخوش تغییراتی شود.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال، که از قضا مسابقه‌ای بسیار حساس و تاثیرگذار برای این تیم به شمار می‌رفت، تن به شکستی سنگین مقابل تیم سپاهان اصفهان داد. این نتیجه آبی روی آتش هواداران استقلال که چند هفته‌ای تیم‌شان را در صدر جدول دیده بودند به شمار رفت‌ و بار دیگر موجب ناامیدی در بین هواداران تیم آبی پایتخت شد.

استقلال با محمود فکری از ابتدای فصل بسیار پر فراز و نشیب عمل کرد اما آنچه بیش از نتایج این تیم به چشم می‌آمد و بارها موجب شد صدای اعتراض منتقدان و کارشناسان و البته پیشکسوتان استقلال بلند شود، زشت بازی کردن استقلال بود. تیم محمود فکری شاید توانسته بود خوب نتیجه بگیرد اما فوتبال زیبایی ارائه نمی‌کرد. کم‌تجربگی مربی استقلال و البته دستیارانش موجب شده بود که با وجود چند هفته صدرنشینی اما نگرانی درباره افت دوباره این تیم وجود داشته باشد.

تیم استقلال علاوه بر اینکه در مستطیل سبز نتوانسته بود آنطور که شایسته است نمایشی درخور داشته باشد، در خارج از مستطیل سبز هم هربار درگیر حاشیه‌ای تازه می‌شد؛ حواشی متعددی که یک سر بسیاری از آن‌ها محمود فکری بود.

حالا دیگر تمام اهالی فوتبال و آن‌هایی که دلسوز استقلال هستند متفق القول بر این عقیده هستند که محمود فکری در حد و اندازه نیمکت استقلال نیست. هرچند شنیده‌ها حاکی از این است که وزارت ورزش اجازه رفتن فکری از استقلال را نمی‌دهد، اما بدون شک اولین گام برای بهبود وضعیت بدی که استقلال در آن گیر افتاده است، تغییرات گسترده در کادر فنی است. چرا که استقلال از نظر مهره و بازیکن چیزی کم ندارد و وضعیتش نسبتا خوب است.

در شرایطی که استقلالی‌ها علاوه بر ماراتن لیگ برتر و دست به گریبان شدن با حریفان داخلی، به زودی باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم به مصاف حریفان قدر خود برود و جدالش را در گروه مرگ آغاز کند، وضعیت فعلی بسیار نگران کننده است.

استقلال این روزها به بیماری مزمنی دچار شده است که نیاز به درمان فوری دارد، در غیر این صورت باید همچنان شاهد افت تیم استقلال و سقوطش در جدول لیگ برتر باشیم و البته انتظاری هم نداشته باشیم که این تیم بتواند در آسیا خودی نشان دهد. مسئولان و مدیران استقلال باید هر چه زودتر فکری به حال تیم ِ فکری کنند.

کد خبر: 8606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =