افزایش ۱.۴ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در ۹ ماهه امسال

بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، آخرین وضعیت بیمه‌شدگان در ۹ ماهه امسال بیانگر روند رو به رشد در این بازه زمانی با وجود افت در فروردین نسبت به پارسال بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی آخرین وضعیت بیمه‌شدگان در آذر ماه امسال نشان می‌دهد که تعداد افراد بیمه شده اجباری و اختیاری در نهمین ماه امسال به ۱۴ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است که نسبت به ماه گذشته ۰.۵ درصد و نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۱.۴ درصد رشد را تجربه کرده است.

اما این اعداد و ارقام از ابتدای امسال و فروردین ماه که به ۱۳ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۱۴۵ نفر رسیده بود تا آذر ماه به صورت مستمر روند رو به رشد خود را ادامه داده و نهایتا روی ۱۴ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۰۵ نفر ایستاده است.

البته در این گزارش به کارگاه‌های شناسایی شده از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره شده است که روند نزولی داشته و در آذر ماه امسال به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۹۳۱ کارگاه رسیده‌اند که نسبت به آبان ماه ۰.۱درصد و نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش یافته است. یکی از عوامل آن می‌تواند تعطیلی کارگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی باشد.

کد خبر: 8359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =