لیگ ووشو زنان با بهترین کیفیت ممکن برگزار شد

نایب رییس زنان فدراسیون ووشو از برگزاری مسابقات لیگ برتر ووشو زنان ابراز رضایت کرد و گفت: لیگ زنان با بهترین کیفیت ممکن برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر ووشو زنان، به مدت دو روز در آکادمی ووشو تهران و با حضور تیم های لیگ برتری برگزار شد. زهرا ناطقی، نایب رییس زنان فدراسیون ووشو، در پایان این مسابقات و در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره برگزاری این مسابقات اظهار داشت: بعد از اینکه یک سال از برگزاری آخرین مسابقات ووشو زنان در ایران گذشته بود، و با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، تصمیم گرفته شد تا مسابقات لیگ برتر ووشو زنان را به طور فشرده و طی در روز از صبح تا عصر برگزار کنیم تا هم تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود و هم شاهد رقابت نفس گیری بین ووشوکاران باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که از قبل برنامه ریزی شده بود و البته بر اساس قاعده همیشگی و پیشین این مسابقات رقابت های لیگ برتر ووشو در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد و در پایان این رقابت ها تیم سپاهان اصفهان که پیش از این دو قهرمانی پیاپی را نیز در کارنامه داشت، صاحب جام قهرمانی شد و دانشگاه آزاد نیز به مقام نایب قهرمانی رسید. 

ناطقی در ادامه افزود: تمام تلاش مجموعه فدراسیون ووشو و عوامل برگزاری و اجرایی مسابقات و مسئولان مجموعه ورزشی آزادی در راستای این بود که پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شود. پیش از آغاز مسابقات تمامی ورزشکاران، عوامل تیم‌ها، برگزارکنندگان و کادر اجرایی، داوران و اهالی رسانه تست کرونا داند و پس از اعلام منفی بود تست وارد این مسابقات شدند.  از طرفی در طول برگزاری مسابقات تمامی پروتکل ها رعایت میشد تا مشکلی پیش نیاید و مسابقات در صحت و سلامت برگزار شود. 

نایب رییس فدراسیون ووشو ایران در خصوص کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر ووشو و وضعیت ورزشکاران در این رقابت‌ها ، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ورزشکاران ووشو یک سال از مسابقات دور بودند اما سطح کیفی بالای مسابقات نشان می داد که این ورزشکاران در تمام این مدت تمرینات خود را سپری می‌کردند و سعی داشتند در شرایط ایده آلی قرار داشته باشد. رقابت ها در هر دو بخش ساندا و تالو بسیار نزدیک بود  و کمتر می شد نتیجه این رقابت ها را از قبل پیش بینی کرد.

کد خبر: 8069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =