آغاز لیگ برتر هندبال زنان در شیراز

-دور برگشت از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با عنوان "گرامیداشت شهدای سلامت"، با انجام ۲ دیدار در سالن شهید ابوالفتحی شیراز آغاز شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رییس هیات هندبال استان فارس با بیان این مطلبافزود: در نخستین بازی انجام شده و از گروه یک این رقابت‌ها، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ از سد تیم بافق یزد گذشت.

رضا غلامشاهی ادامه داد: همچنین در دومین دیدار برگزار شده، تیم کربنات سدیم فیروزآباد به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفت که این بازی با نتیجه ۲۷ بر ۱۶ به سود تهرانی‌ها پایان یافت.

وی اضافه کرد: دیدارهای گروه دوم نیز از فردا (نوزدهم بهمن ماه ۹۹) آغاز می‌شود و از ساعت ۱۱ تیم شهید شاملی کازرون در یک دیدار حساس به مصاف اشتاد سازه مشهد صدرنشین گروه می‌رود و در صورتی که تیم شهید شاملی بتواند از سد حریفش بگذارد جای این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت و سپس از ساعت ۱۴ تیم‌های پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان با هم دیدار خواهند کرد.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم نیز فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

کد خبر: 7984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =