فصیحی: خود را در رقابت با حریفان قدرتمند به چالش می‌کشم

بانوی دونده ملی‌پوش کشورمان اظهار داشت: این که شرایطی دارم تا بتوانم در رقابت با حریفان قدرتمند خود را به چالش بکشم شانس بسیار بزرگی است.

فرزانه فصیحی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت این روزهای خود در لیگ دوومیدانی صربستان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم. این روزها در صربستان مسابقات دوومیدانی داحل سالن در حال برگزاری است و من در ماده ۶۰ متر در این مسابقات شرکت کردم و توانستم نتیجه خوبی کسب کرده و رکوردم را نسبت به دور اول مسابقات ارتقا بدهم.

وی درباره رکوردهایی که در این فصل در این ماده موفق به ثبت آن‌ها شده است، گفت: من در دور اول مسابقات رکورد ۷ و ۳۹ را ثبت کردم. در دور دوم اما توانست ۹ صدم ثانیه این رکورد را ارتقا بدهم و با ثبت رکورد ۷ و ۳۰ علاوه بر بهبود زمان، قهرمانی این ماده را به نام خودم بزنم. رقابت بسیار نزدیک است و خوشحالم که توانستم در این رقابت نفس‌گیر مقام اول را تصاحب کنم.

این دونده لژیونر ورزش زنان ایران درباره تیمی که در حال حاضر در آن عضویت دارد، گفت: تیم صربستانی «باک» تیمی است که من در این فصل از رقابت‌ها تصمیم گرفتم که به عضویت آن دربیایم و در این تیم به میدان بروم. تیم باک بسیار حرفه‌ای است و امکاناتی عالی برای ورزشکاران خود دارد. من از اواخر دی ماه به این تیم پیوسته‌ام  و در این مدت کوتاه توانسته‌ام وضعیت بدنی خود را به شرایط ایده آلی برسانم از طرفی حضور در مسابقاتی با کیفیت و در رقابت با دوندگان توانمند و قوی باعث شده است که بتوانم به شرایط ایده آلی برسم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش من این بود که بعد از پایان مسابقات دوومیدانی لیگ ایران از وضعیت مطلوب بدنی دور نشوم برای همین بعد از چند روز استراحت در جزیره کیش اردو زدم و تمریناتم را به طور جدی در پیست دوومیدانی کیش آغاز کردم. پس از مدتی تمرین در کیش نیز راهی صربستان شدم و حالا هم در لیگ صربستان خود را آماده مسابقاتی می کنم در آسیا و جهان انتظارم را می‌کشند. 

فصیحی اظهار داشت: آنچه برای یک ورزشکار در مسیر پیشرفت و رشدش حائز اهمیت است، توجه به این موضوع است که خود را در چالش با رقیبان قدرتمند خود قرار دهد. وقتی شرایطی فراهم شود که در رقابت با دوندگان سرسخت و درجه یک جهان و آسیا به چالش بکشیم، رفته رفته قوی تر خواهیم شد و طی کردن مسیر پیشرفت آسانتر می‌شود.

بانوی دونده کشورمان در پایان به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ اشاره کرد و گفت: در این موضوع شکی وجود ندارد که در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ای یک ورزشکار، یک آرزوی مهم و بزرگ وجود دارد و آن کسب سهمیه المپیک و حضور در این تورنمنت مهم و معتبر که به نوعی مهم ترین تورنمنت ورزشی جهان است و بهترین های هر رشته را در دل خود دارد، است. من هم تمام تلاشم این خواهد بود که بتوانم سهمیه این مسابقات را کسب کنم و برای اینکه به این هدف بزرگ دست پیدا کنم باید در مسابقات زیادی شرکت کنم و تا بتوانم به رکورد مورد نظر رسیده و عضوی از ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو باشم.

کد خبر: 7776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =