استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای توسعه و تقویت آموزش قرآنی

علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: از تمامی ظرفیت‌های فضای مجازی برای توسعه و تقویت آموزش‌های قرآنی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، علی جهانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: این انقلاب مبتنی بر حاکمیت قرآن و احکام اسلامی عملیاتی شده است و توانسته  گفتمان جدیدی از اسلام و انقلاب بر پایه دیانت و تعالیم قرآن و سنّت را عرضه کند.
جهانی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی تصریح کرد: گروه‌هایی که در کنار پیشرفت و توسعه نظام سازمان تامین اجتماعی به رشد نظام و تعالی مبانی قرآنی اهمیت می‌دهند قابل تقدیر هستند.  
وی با بیان اینکه همکاران در قالب کمیته ها و گروههای برگزار کننده سازماندهی شده بودند،  اذعان داشت: با تمام محدودیت‌های ارتباطی، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کردیم تا با برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت مطلوب و راهکارهای دقیق مسابقات برگزار شود.
جهانی با اشاره به اینکه کادر پزشکی و درمان سازمان تامین اجتماعی در این ایام خدمات قابل توجهی در مبارزه با کرونا داشته است، افزود: همکاران ما با  توسل به آیات نورانی قرآن کریم توانستند در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با وجود خطراتی که در کمین‌شان است، جانفشانی کرده و در خط مقدم مقابله با کرونا حضور فعالانه داشته باشند.
وی به همکاران بخش درمان که بی‌ادعا و بی‌وقفه در بیمارستان ها و مراکز پزشکی به خدمت‌رسانی مشغول هستند، اشاره کرد و گفت: تعدادی از همکاران درمانی و بیمه‌ای این سازمان در راه خدمت در مواجهه با ویروس کرونا و درمان بیماران کووید ١٩ بیمار و یا به افتخار شهادت نائل شدند.
جهانی با بیان اینکه بیش از ٣٠ درصد حجم درمان تامین اجتماعی کشور بر عهده استان تهران است، خاطر نشان کرد: خدمت همه جانبه به بیمه شدگان و شهروندان در پرتو تعالیم قرآنی در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته است و  ما باید آن را در قالب برنامه های عملیاتی و اجرایی تقویت کنیم.
وی به ٤٥ میلیون بیمه‌شده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اعلام داشت: شرکای اجتماعی سازمان شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می باشند که این جامعه آماری از وسعت و گستردگی متنوعی برخوردار است.
این مقام مسئول تصریح کرد: حضور ارزشمند و فعال بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی به بیمه‌شدگان در سطح کشور قابل تقدیر است.

کد خبر: 7489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =