صالحی امیری: والیبال و بسکتبال از فوتبال عبور می‌کنند

رییس کمیته ملی المپیک از کشتی بسکتبال و والیبال به عنوان سه رشته طلایی یاد و گفت : بسکتبال و والیبال بزودی از فوتبال هم عبور خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، «سیدرضا صالحی‌امیری» امروز (شنبه) در سومین بازدید خود از فدراسیون بسکتبال افزود: در بسکتبال افراد صاحب صلاحیت در مسند قرار دارند که این سرمایه بزرگی برای این رشته ورزشی است.

وی اظهار داشت: این فدراسیون در جذب افراد توانمند، خوب عمل کرده است. کشتی، والیبال و بسکتبال سه فدراسیون طلایی هستند و پیش‌بینی می‌کنم بزودی والیبال و بسکتبال حتی از فوتبال هم عبور می‌کنند و به آینده بسکتبال خوشبین هستم.

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: هر چه اعزام ورزشکاران زن به رویدادها بیشتر باشد تصویری بهتری از ایران در جهان به تصویر کشیده می‌شود.  بسکتبال روزهای زیباتری را در پیش دارد.

همچنین «نصرالله سجادی» سرپرست کاروان ایران به بازی‌های المپیک گفت: بسکتبال جزو ١٢ تیم برتر رشته‌های تیمی ٢٠۶ کشور است و لیگ امسال با توجه به کرونا رونق گرفته است.

وی ادامه داد: شانس حضور زنان بسکتبال سه نفره برای شرکت در المپیک توکیو مطلوب است و امیدواریم نخستین حضور زنان بسکتبال را  در المپیک شاهد باشیم.

جوان‌گرایی در تیم بزرگسالان، توسعه زیر ساخت در بسکتبال، تجلیل از ١٢ بازیکن زن بسکتبال، مسایل بودجه و دیگر موارد از مسایل مطرح شده مدیران فدراسیون در بازدید رییس کمیته المپیک از فدراسیون بسکتبال بود.

صالحی امیری در ادامه از فدراسیون ووشو و اردوی تیم ملی سه گانه بازدید می کند.

کد خبر: 7211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =