اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان در اجرای طرح های عمرانی لرستان

‌معاون روابط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال لرستان گفت: بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران به میزان ۴۱۰ میلیارد تومان در اجرای طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، حاتم شاکرمی در نشست روز پنج شنبه کارگروه اشتغال لرستان با اعلام این اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر اخیر معاونان وزیر کار به لرستان بحث مشارکت بانک‌ها در طرح های عمرانی استان بود که در همین راستا جلسه ای با مدیران عامل بانک ها و استاندار و معاونین وزیر راه و مسکن شهر سازی در تهران برگزار شد و بانک توسعه تعاون و رفاه پذیرفتند ۴۱۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی استان کمک و تفاهم نامه هایی بین این بانک ها، استانداری و معاونین وزارت راه ایجاد شد که امیدواریم  در رفع مشکلات راه ها و طرح های عمرانی استان اثر گذار باشد.

وی افزود: در راستای اجرای ۲۹ مصوبه سفر اخیر معاونان وزارت کار به لرستان، جلساتی با صندوق های بازنشستگان و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برگزار شد و پس از آن برخی طرح های نیمه تمام که عملیات آنها متوقف بود مجدد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در سفر اخیر بر آنچه که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود متمرکز شدیم و اولویت رسیدگی به طرح هایی تصویب شد که تا سه ماه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسند.

وی گفت: انتظار می‌رود تا قبل از پایان امسال موضوع طرح های کوچک و صنایع تبدیلی که اولویت آنها توسط فرمانداران مشخص می شود جمع بندی و با حضور مسئولان استان و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی و  اجرایی شوند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد  اجرای کامل این طرح ها در حوزه اشتغال، تولید و کاهش بیکاری لرستان تاثیر گذار باشد.

شایان ذکر است : در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین  شاهرخی نماینده ولی فقیه و امام جمعه لرستان از  شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین به خصوص نماینده ویژه وزیر در استان لرستان به لحاظ پیگیری ها و بررسی های سریع در خصوص طرح های نیمه تمام و ارائه راهکارهای لازم در راستای کاهش نرخ بیکاری، تقدیر کرد.

در پاییز امسال تیمی متشکل از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی طرح های نیمه تمام و ارائه راهکارهای لازم در راستای کاهش نرخ بیکاری، به لرستان سفر کرده بودند.

کد خبر: 7122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =