شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی، بهبود وضعیت کسب و کار را به‌همراه دارد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست بررسی و شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با موضوع «سازمان تامین اجتماعی؛ جهش تولید» گفت: بهبود فضای کسب و کار با اصلاح مسیر حرکت، دستیابی به اهداف را محقق می‌سازد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: اقدام متفاوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه همکاران ایشان در شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در بهبود و رونق فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی بسیار موثر است.  
 وی  با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست افزود: اصلاح مسیر حرکت و نگاه و ایجاد اعتماد مهمترین مسئله‌ای است که می‌تواند اهداف را محقق کند.  
شافعی، موضوعات مطرح شده در این نشست پیرامون بهبود فضای کسب و کار را بسیار مهم خواند و گفت: این موضوعات  اثرگذاری بالایی  در محیط کسب و کار دارد و می‌تواند محور پیگیری‌ها و توافق دوطرف قرار گیرد.  
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود : اگر قرار باشد یک کار ماندگار انجام و  اصلاحاتی در روندهای گذشته اعمال شود، باید بتوانیم فضای کسب و کار را در این شرایط تسهیل کنیم.  
شافعی در دیدار با شریعتمداری اظهار امیدواری کرد اصلاحات اجرائی تا پایان دولت به نتیجه برسد.

کد خبر: 710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =