برپایی میز ارتباطات مردمی در اداره تعاون مازندران

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مازندران،«میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز برپا می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در جلسه هماهنگی سفر اداره کل گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، تعدادی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند.

علی باقری ادامه داد: مردم استان می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و روز جمعه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در ساری، خیابان شهبند با مسئولان دیدار کنند.

وی افزود: جامعه کار و تولید استان می‌توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و غیره را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران و همچنین معاونان وی در میان بگذارند.

محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرعلی اوسط، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی به‌عنوان نمایندگان وزیر در این سفر حضور دارند.

کد خبر: 70683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =