رفع موانع راه‌اندازی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی مهریز یزد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: کارهای ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی مهریز به پایان رسید و با راه‌اندازی آن امکان ارائه خدمات وسیع‌تری به بیمه شدگان ایجاد می‌شود و مانعی نیست.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حامد هاتفی در جلسه‌ای با حضور فرماندار و مسئولان مهریز افزود: راه‌اندازی درمانگاه جدید این شهرستان نیاز به همراهی و حمایت مسئولان برای رفع موانع موجود دارد و با همکاری در آینده خیلی نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه هستیم.

همچنین فرماندار مهریز با ابراز خرسندی از خدمات مناسب درمان تامین اجتماعی در منطقه خواستار ارتقا کمی و کیفی خدمات همزمان با افتتاح درمانگاه جدید شد و گفت: یکی از مطالبات مهم مردم افتتاح این پروژه است.

احمد آخوندی با اشاره به اینکه حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی افتخار و وظیفه همه مسئولان است افزود: برای رفع موانع راه‌اندازی درمانگاه و تسریع در افتتاح پروژه از تمام توان و ظرفیت مجموعه شهرداری، اداره راه و شهرسازی، فرمانداری و دیگر ادارات استفاده خواهیم کرد.

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهریز ۱۸ شهریورماه ماه سال ۱۴۰۰ شمسی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع در سه طبقه آغاز شد.

هم‌اکنون درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداری آن در یک مکان قرار دارد و همین امر خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیمه‌شدگان را با مشکل مواجه کرده است .

در این باره سال‌های گذشته بارها بیمه‌شدگان با تهیه و ارسال نامه، طومار و مراجعه مکرر حضوری به مسئولان جداسازی این دو بخش را خواستار شدند.

شهرستان مهریز یک باب بیمارستان دارد و هم‌اکنون ۸۴ درصد جمعیت ۵۵ هزار نفری این شهرستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

کد خبر: 70471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =