راه‌اندازی بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان در سال‌جاری

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما از راه‌اندازی بخش LDR بیمارستان آتیه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، مراسم گرامیداشت «روز جهانی ماما» در بیمارستان آتیه همدان با تقدیر مدیر درمان تامین اجتماعی استان از مامای برتر استانی و ماماهای نمونه این بیمارستان برگزار شد.

حسن عروتی موفق در این مراسم با اشاره به نقش اثرگذار همکاران ماما به عنوان بالاترین سرمایه‌های سازمانی در کسب رتبه‌هایی همچون رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان در سال گذشته در بین ۹۶ دستگاه اجرایی، کسب رتبه اول زایمان طبیعی در میان ۲۱ بیمارستان استان، دریافت بازخورد رضایت بیش از ۸۵ درصدی در سامانه CRM و... زحمات و تلاش‌های همکاران مرتبط با مباحث فرزندآوری و جوانی جمعیت، به ویژه خدمت صادقانه همکاران ماما را در این حوزه ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد.

وی با اشاره به وقوع بیش از ۶۸۰۰ زایمان در دو بیمارستان ملکی سازمان در استان و راه‌اندازی بخش LDR بیمارستان آتیه به عنوان بخش زایمان استاندارد و مجهز در سال‌جاری، بر ارتقای کمی و کیفی خدمات با حفظ کرامت مادری و شان و احترام بیمه‌شدگان تاکید کرد.

در این مراسم توسط مدیر درمان استان از یک مامای برتر استانی و ۴ مامای نمونه این بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

همکاران مامای نمونه بیمارستان آتیه در سال ۱۴۰۳ عبارتند از :

- رویا سنگن آبادی مامای برتر استانی

- شکوفه رمضانی

- معصومه مرادی

- نازنین خادمی

- زهرا گودرزی

کد خبر: 70470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =