بازدید مدیرکل تامین اجتماعی همدان از شرکت صنایع غذایی سحر و نیروگاه شهید مفتح همدان

به منظور تقویت تعامل با کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیرکل تامین اجتماعی همدان از شرکت صنایع غذایی سحر و نیروگاه شهید مفتح همدان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان همدان، جواد جمور به همراه رییس اداره روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل استان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت صنایع غذایی سحر که با هماهنگی مجمع نمایندگان کارگران استان تشکیل شده بود حضور یافت و با مدیرعامل این مجموعه تولیدی دیدار و گفتگو کرد.

این شرکت تولیدی که بیش از ۱۵۰۰ نفر بیمه شده دارد مجموعه شرکت‌های وابسته بازاریابی، پخش و بسته‌بندی و تولید انواع مواد غذایی ترشیجات، شوریجات و مربا و انواع کمپوت ... است که تحت عنوان شرکت تولیدی سحر فعالیت می کند و به بسیاری از کشورهای منطقه صادرات دارد.

این شرکت یکی از شرکت‌های موفق و خوش حساب سازمان بوده و مداوم و منظم نسبت به ارسال حق بیمه کارکنان خود اقدام می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی همدان در ادامه در نیروگاه شهید مفتح همدان نیز حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرعامل این واحد صنعتی در مراسم جشن کارگری نیروگاه شرکت کرد. دراین مراسم که با حضور مقامات و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد ضمن اجرای برنامه‌های متنوع از بازنشستگان و کارکنان شاغل نمونه تجلیل شد.

این نیروگاه نیز با ظرفت ۱۰۰۰ مگاواتی تولید برق یکی از موفق‌ترین نیروگاه‌های سطح کشور بوده و به عنوان کارفرمای خوش حساب سازمان نیز محسوب می‌شود.

کد خبر: 70466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =