بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه سرپلذهاب

با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه سرپلذهاب بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی شعبه سرپلذهاب، به‌منظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با حضور در محل شعبه سرپلذهاب از نزدیک با شرکای اجتماعی سازمان در این شهرستان و همکاران دیدار و گفتگو کرد.

کاکایی در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران پرتلاش سازمان تامین اجتماعی در سطح استان به ویژه همکاران شعبه سرپلذهاب گفت: سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور و بدون لحاظ تعهدات کوتاه مدت، درمان و پرسنلی، مبلغی حدود ۵۰ همت بصورت ماهانه بعنوان حقوق مستمری پرداخت می‌کند و پرداخت این تعهدات محقق نخواهد شد مگر با تعهد سازمانی که همه پرسنل تامین اجتماعی داشته و دارند و وصول مطالبات سازمان را به شکل ویژه و با هدف ارائه خدمات به موقع به ذینفعان مورد توجه و در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به لزوم جلب رضایت مردم، شرکای اجتماعی سازمان و مسئولین مربوطه افزود: خدمت به مردم افتخاری است که خداوند به ما پرسنل سازمان تامین اجتماعی عنایت فرموده چراکه خدمت در این سازمان بواسطه وسعت مخاطبان می‌تواند زمینه‌ساز جلب رضایت آنان و متعاقبا رضایت خداوند متعال از ما را فراهم سازد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تامین به موقع منابع و از طرفی دیگر کنترل مصارف سازمانی ضرورتی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم از وظایف پرسنل تامین اجتماعی است که برنامه‌ریزی لازم و منسجم و انجام کار گروهی را در دستور کار قرار داده و در راستای نیل به این هدف گام بردارند.

کاکایی با اشاره به سرمایه نیروی انسانی در سازمان گفت: امروزه اگر در سازمان تامین اجتماعی و اداره کل استان شاهد موفقیتی در زمینه‌های مختلف هستیم این از ثمرات بکارگیری نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف سازمان است و نقش بسیار موثر سرمایه نیروی انسانی سازمان به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

وی در ادامه به اهمیت ارائه خدمات مناسب و به‌موقع به مخاطبان پرداخت و بیان کرد: وصول به‌موقع مطالبات زمینه ارائه خدمات بهینه به مخاطبان سازمان را فراهم می‌سازد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: گفتمان‌سازی مفاهیم تامین اجتماعی در بین آحاد جامعه امری است که می‌توان با بهره‌گیری از آن شاهد کاهش مسائل و مشکلات مخاطبان در حوزه تامین اجتماعی بود و از همه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در سطح استان دعوت می‌کنیم با حضور در دوره‌های آموزشی تامین اجتماعی و گرفتن مشاوره صحیح بخشی از ابهامات احتمالی خود در این حوزه را کاهش دهند.

وی در پایان سخنان خود مجدد از زحمات کلیه پرسنل واحدهای صف اداره کل تامین اجتماعی قدردانی کرده و برای همه کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، سلامتی و بهروزی زیر سایه زعیم بزرگوار جهان اسلام رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را از خداوند متعال مسئلت داشتند.

کد خبر: 70455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =