تجلیل از کارشناسان مامایی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز

همزمان با فرارسیدن روز جهانی ماما، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به همراه معاون خدمات درمانی و تعدادی از کارشناسان با حضور در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از زحمات و خدمات کارشناسان مامایی این مراکز تجلیل کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، داریوش طاهرخانی با قدردانی از زحمات و خدمات کارشناسان مامایی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بیان کرد: شعار امسال روز ماما با عنوان «هر ماما، یک سفیر جوانی جمعیت» نامگذاری شده است و یقینا این شعار جایگاه و اهمیت این شغل و حرفه را تداعی می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: کارشناسان مامایی به عنوان بخش مهمی از زنجیره نظام سلامت کشور، نقش بسیار مهمی در تحقق بنیان خانواده و جوانی جمعیت بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این پیام‌آوران زندگی، با همراهی مادران در طول دوران بارداری آنان، مهربانی و لبخند شیرین خود را همراه با آرامش و امید در نخستین فریاد نوزاد و تولد آن، به مادران و خانواده‌های آنان تقدیم می‌دارند و زندگی را معنا می‌بخشند و چه زیباست که در روز جهانی ماما، قدردان زحمات و خدمات ارزشمندشان باشیم.

کد خبر: 70398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =