کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی در زنجان

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، از کاهش متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های این کمیسیون‌ها خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، ناصر بهرامی در این باره گفت: با تلاش‌های انجام شده و به‌کارگیری تدابیر مختلف، در حال حاضر متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی در استان زنجان به کمتر از ۳۰ روز رسیده است این در حالی است که این مدت در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی، گفت: کاهش زمان رسیدگی به این پرونده‌ها، به نفع بیمه‌شدگان و کارفرمایان است و از اطاله زمان و معطلی آنها جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را به شرح زیر برشمرد:

- استفاده ازسیستم‌های الکترونیکی: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شوند.

- برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم: جلسات کمیسیون به‌طور منظم و با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود.

- کاهش تشریفات اداری: تشریفات اداری مربوط به بررسی پرونده‌ها به حداقل رسیده است.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی، از طریق سامانه‌های الکترونیکی یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

کد خبر: 70378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =