پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز معلم

«مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن ۱۲اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام معلم را به جامعه فرهنگیان کشور به ویژه معلمان بازنشسته و گرانقدر این صندوق تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام «مهدی مسکنی» آمده است:

معلمان که به واسطه آموختن شیوه زندگی به بخش های مختلف یک جامعه، از کودک تا بزرگسال و زن و مرد، به راستی به شغل انبیاء معروف شده اند، حق بزرگی بر گردن آحاد ملت به ویژه مسئولان نظام اسلامی دارند.

به همین مناسبت نیز ۱۲ اردیبهشت، که سالروز شهادت معلم و مجاهد نستوه و استاد بزرگ اخلاق، «شهید مرتضی مطهری» است، به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفته و فرصتی است برای قدرشناسی از معلمان؛ آنان که هریک چراغی فراروی ما و فرزندان ما روشن کرده اند، چراغی که فروغ آن تا ابدیت جاودان است؛ و پله ای بر نردبان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مان افزوده اند.

بدین وسیله بر خود واجب می دانم، روز بزرگداشت مقام معلم را به حضور همه آموزگاران، معلمان، دبیران و استادان که پیشکسوتانشان بیش از نیمی از خانواده گرانقدر مجموعه عظیم صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می دهند و به همه آنان که گامی در راه تعلیم و تعلّم فرزندان این مرزوبوم برداشته اند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از درگاه پروردگار متعال برای تمامی معلمان عزیز سرزمینمان «ایران»، تندرستی و توفیق روزافزون و برای تمامی خادمان این جامعه فرهیخته، خدمت بی منت، تلاش و همت مضاعف آرزو دارم.

کد خبر: 70334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =