برگزاری مراسم تجلیل از کارگران و واحدهای نمونه کارگری استان قم

مراسم تجلیل و امتنان از کارگران و واحدهای نمونه کارگری استان قم با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارگران کارخانجات استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل در مراسم جشن و امتنان از کارگران و واحدهای نمونه استان قم که با حضور مدیران استانی، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارگران کارخانجات استان قم در سالن اجتماعات بیمارستان تامین اجتماعی قم برگزار شد ضمن تبریک روز کارگر به جامعه شریف کارگری بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند"حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و استقلال مملکت با تلاش امکان پذیر است و پیشرفت با تن پروری به دست نمی آید" لذا ما به عنوان بخش درمان تامین اجتماعی افتخار می‌کنیم که در خدمت جامعه کارگری هستیم تا نیازهای درمانی آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: در استان قم بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده وجود دارد که بخش عظیمی از آن را کارگران و خانواده آنان تشکیل می دهد؛ در سال گذشته توانستیم به بیش از ۷۵ هزار نفر خدمت بستری ارائه دهیم که ۱۱ هزار نفر آنان در همین بیمارستان امام رضا (ع) خدمت دریافت کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: سال گذشته بیمه‌شدگان تحت پوشش بیش از ۹ میلیون خدمت درمانی در استان دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ میلیون بار خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای بیمارستان امام رضا (ع) گفت: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر و دومین تولیدکننده درمان به فکر تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی قم نیز هست که با صدور مجوز خرید MRI و نصب آن در آینده، این خدمت به شکل رایگان در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

در ادامه مراسم عباس شیری، نماینده تشکل های کارگری از تلاش‌های مدیریت درمان استان قم در ارائه خدمت درمانی قدردانی کرد و خواستار توسعه خدمات تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) شد.

در پایان مراسم از کارگران نمونه و واحدهای نمونه کارگری استان قم با اهداءلوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

کد خبر: 70325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =