مراسم بزرگداشت هفته کارگر در بیمارستان تامین‌اجتماعی امام علی (ع) چهارمحال و بختیاری

مراسم بزرگداشت هفته کارگر با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مراسم بزرگداشت هفته کارگر با حضور مدیر درمان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، رئیس اداره منابع انسانی و جمعی از همکاران شرکت کار و تامین در بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد.

مصطفی فلاحی ضمن تبریک هفته کار و کارگر با تقدیر از زحمات همکاران زحمتکش حوزه خدمات در بیمارستان و سایر مراکز درمانی تابعه گفت: همه فعالیت‌های ما با سلامت بیمار گره خورده است و در این چرخه سلامت هر یک از ما باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و وظیفه شما همکاران حوزه خدمات در رضایتمندی بیماران نقش اساسی دارد.

وی افزود: در سال گذشته توانستیم تعداد ۳۸ نفر نیروی جدید از طریق آزمون و مصاحبه در حوزه خدمات از طریق شرکت کار و تامین جذب کنیم و در این مسیر تعدادی از همکاران جایگزین موقت، در این آزمون پذیرفته و بصورت ثابت بکارگیری شدند که از این بابت بسیار خوشحالیم.

در ادامه این مراسم همکاران شرکتی درباره انتظارات خود از جمله بهره‌مندی از امکانات ورزشی و معرفی به بانک رفاه جهت دریافت تسهیلات مطالبی عنوان کردند که عرب، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به همراه فلاحی به سوالات پاسخ دادند.

کد خبر: 70323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =