پاسخگوئی مدیرکل و همکاران تامین اجتماعی استان سمنان در میزخدمت

همزمان با حضور ریاست جمهور در استان سمنان، مدیرکل تامین اجتماعی استان، در کنار مشاور و نماینده مدیرعامل سازمان با برپائی میز خدمت در ورودی اداره کل استان در دو بخش بیمه و درمان به سوالات و درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان، ستاد ارتباطات مردمی تامین اجتماعی استان سمنان همزمان با دور دوم از سفرهای استانی ریاست جمهور با حضور هادی قیومی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی در استان آغاز به کار کرد.

کمال نیک اقبال و محمد کاظم امیدیان مدیران کل بیمه و درمان استان و معاونان و روسای ادارات تخصصی در سالن ساختمان تامین اجتماعی استان سمنان از اولین ساعات روز کاری هر روز تا ساعت ۱۸ حضور داشتند.

همزمان با این ستاد و در دومین دوره از سفر ریاست جمهور و هیات همراه به استان سمنان ۱۰ نفر از همکاران استان در مرکز پاسخگویی سامد حضور داشتند و به راهنمائی و پاسخگوئی به سوالات تلفنی مخاطبان اقدام کردند.

مهرنوش نبوی، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل استان، عرب، رئیس شعبه یک و صادقی، رئیس شعبه دو سمنان نیز به همراه مسئول امور بیمه‌شدگان این شعب در میزخدمت شورای هماهنگی استان در دومین دوره از سفر ریاست جمهور و هیات همراه به استان سمنان حضور یافتند.

کد خبر: 70152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =