فکری سرمربی جدید استقلال

مسئولان باشگاه استقلال با محمود فکری به توافق نهایی رسیدند.

به گزارش "آتیه آنلاین"، مذاکرات استقلالی ها با محمود فکری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیدند و این مساله منوط به صدور رضایتنامه از سوی مدیران نساجی است. فکری خودش در مذاکره با استقلالی ها توافق کامل کرده و حالا آنها در حال رایزنی با مدیران نساجی هستند تا هرچه سریعتر فسخ قرارداد فکری را بدهند. البته با توجه به اینکه علی امیری مدیرعامل نساجی در گذشته معاون استقلال بوده به نظر نمی رسد مشکلی برای حضور این مربی وجود داشته باشد.

امروز وقتی نیکخو معاون باشگاه استقلال هم مقابل ساختمان باشگاه با سوال خبرنگاران درباره سرمربیگری فکری مواجه شد، این موضوع را تایید کرد و گفت: من با شما موافق هستم. به نظر می‌رسد با مسائل موجود تا ساعتی دیگر فکری رسما به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود.

گفتنی است فکری یک ماه پیش از این در صفحه اینستاگرامش حضور در استقلال را تکذیب کرده و نوشته بود:

«با سلام چند روزیه از اسم بنده برای بهم زدن تمرکز کادرفنی و بازیکنان استقلال استفاده می‌شود خدمت همه عزیزان عرض کنم با نساجی قرارداد دارم هر چند که این توانایی را در خود میبینم با دیگر تیم‌های بزرگ هم همکاری کنم ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای تیم دیگری ندارم البته بابت قراردادم گله‌ای از برخی دوستان دارم... ولی بی‌صبرانه منتظر کسب افتخاری دیگر از تیم استقلال هستم و برای باشگاه محبوب استقلال و طرفداران بسیار عزیزش آرزوی بهترین‌ها رو دارم واز بازیکنان باغیرت استقلال می‌خواهم با تمام وجود برای سربلندی استقلال تلاش کنند و فردا و فرداهای دیگر برای استقلال افتخارآفرینی کنند دوستتون دارم یا علی مدد. یادش بخیر بازی با پگاه گیلان ۸۳/۲/۴ وقتی با دسیسه‌های مختلف جام رو از استقلال گرفتن.»

پست اینستاگرامی محمود فکری
پست اینستاگرامی محمود فکری در ۱۲ شهریورماه
کد خبر: 695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =