بدون شکست قهرمان شدیم و این یک رکورد مهم است

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: تیم من توانست بدون اینکه حتی متحمل یک شکست شود، عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند که این یک رکورد مهم است.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم والیبال زنان سایپا توانست در فاصله دو روز مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، با پیروزی مقابل شهرداری قزوین، قهرمانی خود را مسجل کند و به جام قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال برسد. در همین راستا، مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال زنان سایپا در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اظهار داشت: قبل از هر چیز باید این پیروزی و این قهرمانی را به تک تک بازیکنان و البته دستیارانم در تیم سایپا تبریک بگویم. تیم ما سال گذشته نیز شایستگی این را داشت که روی سکوی قهرمانی لیگ بایستد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات نیمه کاره ماند، هرچند سایپا به عنوان قهرمان اعلام شد اما خب عدم برگزاری برخی مسابقات پایانی شک و شبهه ایجاد کرد. این فصل اما توانستیم مقتدرانه و قبل از اینکه روز پایانی رقابت‌ها برگزار شود قهرمانی خود را قطعی کنیم و این برای ما بسیار با ارزش است.

سرمربی سایپا با اشاره به اینکه تیمش در این فصل حتی یک شکست هم متحمل نشد، گفت: ما در تمام مسابقات برنده از میدان خارج شدیم و این نشان دهنده این است که چقدر این قهرمانی را با شایستگی بدست آوردیم. تیم من بازیکنان بسیار خوب و حرفه ای و با غیرتی دارد که برای هر مسابقه انگیزه فراوان داشتند. سبک و سیاق مسابقات و شیوه جدیدی که امسال در لیگ زنان اعمال شد، شرایطی فراهم آورده بود که کار را برای بازیکنان سخت می‌کرد. مسابقات فشرده‌تر برگزاری می‌شد و نیاز بود بازیکنان بیشتر تمرین کنند. از طرفی عدم زمان کافی برای استراحت و وقفه ای که بین مراحل مختلف بود، موجب این می‌شد که احتمال آسیب دیدگی ها افزایش پیدا کند. موضوع دیگر این بود که ما باید تمام سعی خود را می‌کردیم که از ویروس کرونا دور بمانیم و کسی از اعضای تیم مبتلا نشود. با تمام ای سختی ها که البته برای همه تیم ها برقرار بود، بازیکنان من نشان دادند که چقدر برایشان موفقیت و قهرمانی مهم است و خودشان را با شرایط وقف دادند. به همین دلایل باید به آن‌ها خسته نباشید بگویم.  

هاشمی در ادامه به حریفان تیم سایپا در مسیر رسیدن به قهرمانی اشاره کرد و گفت: تیم‌های پیکان و ذوب آهن دو تیم ریشه دار و بزرگ در والیبال زنان هستند که می‌دانستیم اصلی ترین حریفان ما به شمار می‌روند. پس از شروع مسابقات و زمانی که مقابل تیم تازه وارد شهرداری قزوین به میدان رفتیم، متوجه شدیم که این تیم هم قدرتمند است و حریف دست و پا بسته ای نیست. در نهایت هم همین سه تیم به همراه سایپا راهی مرحله نهایی شدند. برای ما شکست دادن ذوب آهن و پیکان کار ساده ای نبود اما از پس آن بر آمدیم. مقابل شهرداری قزوین هم چهار بار بازی کردیم که خب هر بار سختی های خودش را داشت. در نهایت اما بدون اینکه حتی یک بازی را واگذار کنیم قهرمانی را بدست آوردیم. روز پنج شنبه آخرین بازی ما خواهد بود که قطعا در آن بازی هم برنده هستیم. به ویژه اینکه حالا با قطعی شدن قهرمانی انگیزه بازیکنان برای تداوم روند شکست ناپذیری خود افزایش پیدا کرده است. ما بدون شکست قهرمان شدیم و این یک رکورد مهم و بزرگ محسوب می‌شود.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که حضور اکثر ملی‌پوشان در یک تیم، باعث افت کیفی لیگ والیبال نخواهد شد، اظهار داشت: این که تیم سایپا بازیکنان ملی پوش زیاد دارد، درست است اما در واقع تیم های پیکان و ذوب اهن هم بازیکنان با تجربه و ملی پوش کم ندارند. به نظر من رقابت لیگ والیبال زنان امسال بسیار تماشایی بود و هیچ تیمی نمی توانست مدعی شود که از قبل پیروز است. ما تلاش زیادی کردیم و سعی‌مان بر این بود که با تمام حرفه‌ای بودن و تمام تلاش پا به هر مسابقه بگذاریم. والیبال زنان ایران در لیگ امسال ظهور پدیده‌های تازه را نیز در دل خود داشت که نشان می‌دهد اگر حمایت شویم، می توانیم شاهد رشد و پیشرفت والیبال زنان باشیم.

کد خبر: 6932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =