جابجایی یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار

مدیرعامل راه‌آهن گفت: در ایام نوروز یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار جابه‌جا خواهند شد که برای جابه‌جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه‌ای از قبل فراهم شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، سیدمیعاد صالحی، درباره نخستین واریزی به حساب شرکت راه‌آهن از محل استجازه رهبری، گفت: پس از ۲ سال و نیم پیگیری مستمر در دولت سیزدهم نخستین واریزی از محل استجازه رهبری برای تهاتر نفت به‌حساب شرکت راه‌آهن واریز شد که این واریزی‌ها در سال جدید مستمر خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا مردم نوسازی ناوگان را چه در حوزه مسافری و چه در حوزه باری به چشم ببینند.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار جابه‌جا خواهند شد که برای جابه‌جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه‌ای از قبل فراهم شده است؛ از جمله اینکه بلیت مسافران نوروزی در ۲۵ سکوی اینترنتی و تارنمای شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی عرضه شد تا مردم دسترسی بهتری داشته‌اند و همچنین خلاف بخش‌های دیگر حمل‌ونقل، بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشت.

بر اساس اعلام راه آهن، صالحی همچنین از به‌روزرسانی ایستگاه‌ها در زمینه احداث پله‌برقی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران ریلی خبر داد.

کد خبر: 69257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =