پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفند

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد به دلیل تاکید رئیس جمهور مبنی بر خاتمه صف وام‌های ازدواج و فرزندآوری، تا پایان سال تمامی متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش آتیه آنلاین، سید احسان خاندوزی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره وام‌های ازدواج و فرزندآوری گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه ای خطاب به شبکه های بانکی و بانک مرکزی درخصوص تعیین تکلیف تمامی وام‌های تکلیفی و خاتمه صف وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفندماه داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد، کوتاهی ها در این رابطه که منجر به ماندن بخشی از مردم در صف شده است، برطرف شود و تا پایان سال بتوانیم خبر خوشی مبنی بر کاهش صف داشته باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: جذب سرمایه گذاری های خارجی با توجه به دیپلماسی اقتصادی رئیس جمهور به صورت دوجانبه میان کشورها و شرکای تجاری و هم به صورت چندجانبه در پیمان‌های منطقه‌ای اعم از شانگهای و بریکس موجب شده است که سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان جذب معتبر سرمایه‌گذاری خارجی و نه فقط قراردادها کشور را شاهد باشیم.

خاندوزی بیان کرد: امید است این روند افزایش از ۴ میلیارد دلار سال گذشته به بیش از ۵ میلیارد دلار در سال جاری ادامه یابد.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه در مقایسه با سال‌هایی که گاهی در طول ۴ سال یک دولت بیش از ۵ یا ۱۰ میلیارد دلار جذب سرمایه‌گذاری خارجی به شکل عملی و محقق شده صورت نمی‌گرفت، این روند افزایشی به ما این نوید را می دهد که ما در سال ۱۴۰۳ رکورد مجموع جذب سرمایه گذاری خارجی محقق شده را در پایان دولت سیزدهم به نسبت دولت های گذشته رسما اعلام کنیم.

کد خبر: 69096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =