امضای موافقتنامه احداث اولین مرکز توانبخشی شهر دستجرد

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: به همت شهرداری و خیرین و در راستای توسعه ظرفیت‌سازی اجتماعی، اولین مرکز توانبخشی شهر دستجرد احداث می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، صادق میریی ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت به ضرورت گسترش زیرساخت‌های اجتماعی و توانبخشی در شهرهای تابعه استان متناسب با رشد جمعیت و نیازهای این شهرها در افق بلند مدت توافقنامه احداث اولین مرکز شبانه‌روزی توانبخشی شهر دستجرد امضا شد.

میریی بیان کرد: شهرداری دستجرد در راستای عمل به وظایف اجتماعی خود تامین زمین لازم جهت ساخت این مرکز و ارائه مجوزهای لازم را تقبل کرده است که جای قدردانی دارد و از شورای اسلامی شهر دستجرد و شهردار این شهر قدردانی می‌کنم.

مدیر کل بهزیستی قم گفت: این مرکز به همت خیرین محمد آقامیری و خانم مرضیه میر ابوالقاسمی در زمینی به مساحت دو هزار متر و زیربنای ۶۰۰ متر در یک طبقه با سرمایه اولیه ۱۲ میلیارد تومان در مدت ۲۴ ماه طبق دستورالعمل‌های فنی و مهندسی سازمان بهزیستی کشور و با الزامات مصوب مراکز توانبخشی احداث می‌شود و بعد از احداث با مجوز و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان و ارائه یارانه‌های مصوب جهت نگهداری معلولان و خدمات توانبخشی در خدمت مردم بخش خلجستان و شهر دستجرد خواهد بود.

میریی ضمن تقدیر از خیرین و بانیان ساخت این مرکز ادامه داد: در افق بلندمدت استان به بیش از پنج هزار تخت جهت مراکز شبانه‌روزی سالمندان و معلولان نیاز دارد که از همه خیرین و دلسوزان امور خیر دعوت می‌کنم بهزیستی را این زمینه یاری کنند.

کد خبر: 68769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =