پرداخت ماهانه ۱۴ هزار میلیارد ریال تعهدات اداره کل تامین‌اجتماعی کرمان به جامعه هدف

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان از پرداخت ماهانه ۱۴ هزار میلیارد ریال تعهدات این اداره کل به جامعه هدف در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در ادامه همراهی سازمان تامین‌اجتماعی با جامعه کار و تولید و رفع مشکلات بیمه‌ای، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد و رئیس هیات مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان دیدار کرد.

در این نشست مدیرکل تامین‌اجتماعی با تاکید بر این که سازمان تامین‌اجتماعی به منظور حل مشکلات جامعه کارگری و همراهی با رشد تولید تاکنون بیشترین تعامل را با این شرکت بزرگ و پرسنل آن داشته است، بیان کرد: امید داریم این همت و همراهی از سوی صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان صاحب امتیاز صنعت زغال‌سنگ استان در بالاترین سطح ممکن صورت پذیرد.

محمود شیخ شعاعی خطاب به جامعه کارفرمایی تاکید کرد: خدمات مشاوره‌ای که در نشست‌های هم‌اندیشی و یا از سمت کارشناسان ما در استان ارائه می‌شود در راستای اهداف و سیاست‌های سازمان به جهت تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم است .

وی با اشاره به پرداخت ماهانه ۱۴ هزار میلیارد ریال تعهدات اداره کل استان به جامعه هدف افزود: همراهی کارفرمایان و سایر بیمه‌شدگان در پرداخت حق بیمه به ما کمک می‌کند تا به ۹۵درصد تعهدات خود بدون تاخیر عمل کنیم .

شیخ شعاعی با ابراز خرسندی از رشد اقتصادی با همت و همراهی جامعه کارگری ،کارفرمایی،مقامات و مدیران استانی بیان کرد: امروزه شاهد این هستیم که رتبه کسب و کار در استان طی یک و نیم سال گذشته از رتبه ۳۱ به ۵ کشوری ارتقاء پیدا کرده است.

در پایان این نشست تعاملی پیمان نوشادی، معاون صندوق بازنشستگی فولاد با تقدیر از سازمان تامین‌اجتماعی در جهت همراهی، تعامل و مشاوره درست در راستای حل مشکلات موجود گفت: سعی کردیم با ثبات مدیریت در استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود با مذاکره با دولت و بخش خصوصی راه کارهای خوبی را به جهت رشد تولید و حل مشکلات شرکت زغال‌سنگ دنبال کنیم.

کد خبر: 68323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =