دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان با جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) با احمد میرتاج الدینی جانباز ۷۰ درصد سال‌های دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، همزمان با چهارم شعبان، سالروز ولادت باسعادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان به اتفاق معاون پشتیبانی و نماینده امور ایثارگران این مجموعه با احمد میرتاج الدینی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی دیدار و از وی تجلیل کرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار ایثارگران عزیز جنگ تحمیلی را نمادی بارز از ایستادگی و رشادت، غیرت و مردانگی، فداکاری و ازخودگذشتگی و پاسداران دفاع از مرزهای میهن و اصول و ارزش‌های اعتقادی و تبلوری از اراده و عزم راسخ در راه ایمان و عشق به معبود دانسته و بیان کرد: حماسه‌سازی شما ایثارگران و جانبازان اثری است ماندگار که در تاریخ این سرزمین جاوید خواهد بود.

وی با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و ولادت قافله سالار عشق و دلدادگی حضرت امام حسین (ع ) و روز پاسدار و فرخنده زادروز باسعادت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، دیدار و مصاحبت با این جانباز سرفراز که در کنار افتخار ایثارگری، نشان‌های پاسداری و جانبازی را نیز بر سینه دارد توفیقی برای خود و همراهان دانسته و با گرامیداشت یاد شهدا و پاسداشت رشادت‌های ایثارگران گفت: امیدوارم ما بتوانیم با تکیه بر سیره و سنت ائمه اطهار و معصومین در پاسداری از خون شهداء و تداوم راه آنها کوشا و موفق باشیم .

جانباز احمد میرتاج الدینی از هم وطنان کرمانی و از هم رزمان سردار شهید قاسم سلیمانی بوده و از سال ۱۳۶۲ پس از جانبازی در استان گیلان ساکن است .

کد خبر: 68306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =