تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر وزارت کار

با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، آئین پایانی نخستین دوره جشنواره ملی امتداد برگزار و از مدیران برتر روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این مراسم، صبح روز ۲۸ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود.

رضوی‌کیا با اشاره به روند برگزاری داوری آثار دریافتی جشنواره بیان کرد: آثار دریافتی در ۱۲ بخش، در سه سطح استانی، ستادی و شرکت‌های تابعه توسط اساتید برجسته و متخصص حوزه ارتباطات داوری شد که ۷۱ اثر برگزیده در آئین پایانی معرفی می‌شوند.

وی، برگزاری نخستین جشنواره ملی امتداد را سرآغاز ارزیابی مستمر عملکرد روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میدان جهاد تبیین عنوان کرد.

رئیس جشنواره ملی امتداد با تأکید بر لزوم تدوین نقشه‌راه روابط‌عمومی‌های استانی و سازمان‌های تابعه و بهره‌مندی از نکات هیئت داوران برای ارتقای سطح تولیدات رسانه‌ای، بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های ملی و استانی با هدف توانمندسازی نیروهای روابط‌عمومی، فراهم کردن زمینه‌های رشد و بالندگی و ایجاد انگیزه در این نیروهای پرتلاش و توانمند، در دستورکار است.

کد خبر: 68268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =