حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان در برنامه زنده تلویزیونی دانشیق

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان در راستای گفتمان‌سازی و تعامل با شرکای اجتماعی در برنامه زنده تلویزیونی دانشیق در مرکز صدا و سیمای استان حضور یافت و به صورت زنده با هم استانی‌ها گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تامین‌اجتماعی استان زنجان، محمود عزیزخانی در ابتدای این برنامه ضمن تبریک حلول ماه رجب به بینندگان، به تشریح خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به مخاطبان در سه محور بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان پرداخت و بیان کرد: فلسفه وجودی سازمان تامین‌اجتماعی در ابتدا صرفا پوشش بیمه‌شدگان اجباری بود اما هم اکنون طیف وسیعی از اقشار مختلف جامعه با استفاده از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، اعم از حرف و مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و .. می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی es.tamin.ir نسبت به انعقاد قرارداد به صورت غیرحضوری اقدام و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی درباره لزوم توجه ویژه به حوزه کارفرمایان، افزود: با نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید، از همان ماه های اول سال سازمان تامین‌اجتماعی در اجرای این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ گام برداشت و اخیرا نیز طرح ارسال لیست هوشمند در استان زنجان اجرایی شده که می‌تواند گام بزرگی جهت رفاه حال کارفرمایان گرامی باشد .

در ادامه این برنامه هم استانی‌های زنجانی با مطرح کردن سوالات و ابهامات خود به صورت زنده پاسخ خود را از مدیرکل استان دریافت کردند.

کد خبر: 67417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =