نشست تعاملی رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب با مدیرعامل شرکت دامپروری باوان کلهر

با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب با مدیرعامل شرکت دامپروری باوان کلهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب، عبدالرضا احسان تبار، رئیس تامین‌اجتماعی شعبه گیلانغرب در ابتدای این جلسه، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت دامپروری باوان کلهر بابت تعاملات مثبت با تامین‌اجتماعی گفت: تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در راستای رفاه اجتماعی گام برمی‌دارد و بر اساس مشارکت اجتماعی شرکای اجتماعی فعالیت می‌کند.

احسان تبار با بیان اینکه در راستای دفاع از حقوق بیمه‌شدگان، توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است افزود: کارکنان شرکت و پیمانکار طرف قرارداد و بیمه‌شدگان مرتبط با آن در حال دریافت خدمات مستمر و به موقع از سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و تاکنون هیچگونه وقفه‌ای در ارائه خدمات آنان صورت نگرفته است. لذا این سازمان نیز انتظار پرداخت به موقع حق بیمه خود در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.

در پایان ایزدی، مدیرعامل شرکت باوان کلهر نیز ضمن ابراز خرسندی از تعاملات خوب صورت گرفته از جانب شعبه گیلانغرب خواستار تقسیط بدهی ناشی از حسابرسی سال ۱۴۰۲ شدند که مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد هرگونه پرداخت جاری به پیمانکار طرف قرارداد منوط به پرداخت حق بیمه ماه قبل به شعبه باشد.

کد خبر: 66872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =