برگزاری آئین تجلیل از کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی گیلان

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان از برگزاری آئین تجلیل از چهره‌های برتر کارفرمایی استان بر اساس شاخص‌های بیمه‌ای در هفته اول دیماه با حضور مسئولان و مقامات و فعالان تشکل‌های کارفرمایی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با اعلام این خبر گفت: کارفرمایان از ارکان اصلی شرکای‌اجتماعی این سازمان بوده و علاوه بر تاثیرگذاری مستقیم در گردش چرخ‌های اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، در توسعه و ایجاد اشتغال و معیشت بخش بزرگی از جامعه کارگری نقش آفرین هستند.

وی افزود: همچنین بیش از ۷۰ درصد منابع درآمدی سازمان با مشارکت کارفرمایان تحقق یافته و از این رو در انجام مطلوب تعهدات توسط تامین اجتماعی نیز سهم بسزایی دارا هستند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان ادامه داد: در سال‌جاری یازدهمین جشنواره ملی کارفرمایان برتر در راستای رویکرد تعاملاتی و تقویت فضای اعتمادسازی و ارتباطی با این جامعه توسط تامین‌اجتماعی برگزار شد و در استان گیلان در مرحله شهرستانی ۱۴۰ کارفرمای قانون‌مدار که با انجام تکالیف قانونی در قبال بیمه‌شدگان و سازمان کارنامه خوبی در این زمینه داشتند به کمیته استانی معرفی شدند. در همین راستا ۱۰ نفر از آن‌ها به عنوان چهره‌های برتر انتخاب شدند و در آئینی که در هفته اول دیماه با حضور مقامات و مسئولان و فعالان تشکل‌های کارفرمایی انجام می‌پذیرد از آنها قدردانی می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: حدود ۸۰ هزار کارفرمای گیلانی در سطح شعب استان دارای پرونده کارگاهی بوده و ماهانه بیش از ۴۰ هزار لیست حق بیمه توسط واحدهای فعال ( دارای بیمه شده ) ارسال می‌شود.

کد خبر: 66676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =