پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد و خسارات متفرقه استان گیلان

سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسنادپزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان از پرداخت بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال در ۷ ماهه سالجاری توسط مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به موسسات طرف قرارداد و خسارات متفرقه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، محمدمهدی زهرابی با اشاره به اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات سلامت و حسب نیاز بیمه‌شدگان و همچنین در دسترس بودن خدمات درمانی، خرید خدمت توسط معاونت خرید راهبردی این مدیریت صورت می‌پذیرد گفت: در ۷ ماهه سالجاری بالغ بر ۱۰هزار میلیارد ریال توسط مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به موسسات طرف قرارداد و خسارات متفرقه پرداخت شده است.

وی افزود: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان علاوه بر اینکه از طریق دو بیمارستان و ۱۳ مرکز درمانی بصورت مستقیم به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین‌اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌کند، جهت افزایش خدمت‌رسانی و رفاه حال بیمه‌شدگان، در درمان غیرمستقیم، با دو هزار و ۳۲۴ مرکز درمانی اعم از بیمارستان دولتی و خصوصی، داروخانه، پزشک، پاراکلینیک و.... قرارداد همکاری منعقد کرده است.

زهرابی ادامه داد: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان به منظور ارائه خدمات درمانی بیشتر و بهتر به بیمه‌شدگان، عقد قرارداد با مراکز جامع اتیسم، مطب‌های مامایی و مراکز ارائه دهنده خدمات روان درمانی را در دستور کار دارد و نیز آماده همکاری با تمامی مراکز فراهم کننده و ارائه دهنده خدمات تشخیصی -درمانی است.

کد خبر: 66624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =