حمایت صندوق کارآفرینی امید از برگزیدگان جشنواره چوقابافی چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق از جشنواره کسب‌وکارهای بومی و محلی با عنوان کاربوم در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، پژمان نوروزی با بیان این مطلب گفت: این حمایت‌ها یکی از طرح‌های راهبردهای صندوق و در راستای ایجاد انگیزه، اغنای روحیه کارآفرینانه و اطلاع از یافته‌های جدید در حوزه‌های مختلف کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها، به تجمیع و انتقال تجربه‌ها، برقراری ارتباط مستقیم و روبه‌روی کارآفرینان و ایجاد زمینه برای فعالیت‌های کارآفرینی کمک شایانی می‌کند افزود: از طرفی با شناسایی و حمایت از کسب‌وکارهای بومی محلی در جشنواره‌ها می‌توان گام‌های موثری در رفع مشکلات کسب‌وکارها و تکمیل زنجیره ارزش برداشت و آنان را به سمت‌وسوی توسعه کسب‌وکار هدایت کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق در راستای حمایت از کسب‌وکارهای خرد، کوچک خوداشتغالی، نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چوقا به‌عنوان شاخص‌ترین هنر دست زنان عشایر بختیاری است که مردان بختیاری آن را می پوشند بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید در قالب جشنواره کسب‌وکارهای محلی "کاربوم" از ۱۵ نفر از برگزیدگان جشنواره تجلیل و به نفرات برتر تسهیلات ارزان‌قیمت خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: دوره آموزشی چوقابافی به‌مدت یک ماه در روستاهای کمترتوسعه‌یافته شهرستان کوهرنگ مانند مورز، گزستان، مازه رشته، تبرک علیا و تبرک سفلی برای زنان روستا با همکاری فنی‌وحرفه‌ای چهارمحال وبختیاری و دهیاری‌های این روستاها برگزار شد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد خبر: 66623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =