کاهش حوادث ترافیکی سرویس ایاب و ذهاب کارگران بررسی می‌شود

«احمدرضا پرنده» مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای پیشگیری از حوادث ترافیکی سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران به کارخانه‌ها، نشست‌های تخصصی با پلیس‌راه راهور فراجا برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرنده ضمن اشاره به گفت‌وگو با مسئولین پلیس‌ راهنمایی و رانندگی فراجا، گفت: متأسفانه در طول سال شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگواری در مسیر رفت و آمد کارگران به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها هستیم.

وی افزود: هرچند این‌گونه حوادث و تصادفات جاده‌ای، بخشی از حوادث ترافیکی محسوب شده و جزو وظایف نظارتی و کنترلی وزارت کار محسوب نمی‌گردند اما به‌دنبال مسئولیت اجتماعی برنامه‌ریزی در این زمینه انجام می‌شود.

پرنده ادامه داد: پیگیر برگزاری نشست تخصصی با حوزه پلیس‌راه راهور فراجا هستیم تا با هم‌افزایی، راهکارهای کاهش این‌گونه حوادث و تصادف‌های جاده‌ای بررسی و اقدامات مشترک انجام شود.

وی گفت: قطعاً برگزاری نشست‌های تخصصی و مشترک اداره‌کل بازرسی کار وزارت کار و پلیس‌ راهور نقش مؤثری در کنترل و کاهش حوادث جاده‌ای به‌دنبال خواهد داشت.

مدیرکل بازرسی کار وزارت کار تأکید کرد: ریاست پلیس راه راهور فراجا ضمن استقبال از پیشنهاد اداره‌کل بازرسی کار آمادگی خود را برای برگزاری نشست تخصصی مذکور اعلام داشته‌ است.

پرنده افزود: به‌زودی این نشست تخصصی با حضور مسئولین پلیس‌راه راهور فراجا در اداره‌کل بازرسی کار وزارت کار برگزار خواهد شد.

کد خبر: 66622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =