آیین کلنگ‌زنی پروژه موسسه جسمی، حرکتی، کمایی و نخاعی در اصفهان

آیین کلنگ‌زنی پروژه موسسه جسمی، حرکتی، کمایی و نخاعی با حضور مسئولان استان اصفهان، هیات مدیره موسسه جسمی حرکتی کمایی نخاعی و خیران شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اصفهان، رئیس اداره بهزیستی استان ضمن تشکر از مسئولان و خیران گفت: شهرضا در حال حاضر سه هزار و ۴۱۸ معلول تحت پوشش خود دارد که معلولیت ۱۱۰۰ نفر از این افراد، جسمی- حرکتی هستند.

مرجان ناظم‌پور افزود: امیدواریم با ساخت این مرکز به نوعی از دغدغه بسیاری از معلولان جسمی - حرکتی و خانواده‌های آنها کاسته شود.

مدیرعامل موسسه حرکتی کمایی نخاعی نیز گفت: این زمین با متراژ ۱۷۵۰ متر مربع از طرف خانواده مرحوم شریفی و مرحوم خجسته به این موسس اهدا شده است و در نظر داریم به همت مسئولان و خیران، این مرکز را در ۴ طبقه به متراژ چهار هزار متر مربع جهت استفاده معلولان از خدمات کاردرمانی، آب‌درمانی، فیزیوتراپی، درمانگاه و نگهداری شبانه‌روزی معلولان به بهره‌برداری برسانیم.

نصراله نصیری افزود: این پروژه با بروزترین طراحی و الگوی مناسب ویژه معلولان جسمی- حرکتی، نخاعی و کمایی طراحی شده است و امید داریم با همت شما بزرگواران و مردم نیک اندیش شهرمان آن را به سرانجام برسانیم.

کد خبر: 66415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =