برگزاری سمینار گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تامین‌اجتماعی در دانشگاه آزاد ملایر

در راستای اجرای دستورالعمل آموزش قوانین و مقررات سازمان، سمینار گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تامین‌اجتماعی با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، سمینار گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی در دانشگاه آزاد شهرستان ملایر با حضور جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ستار ابراهیمی، رییس دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان برگزارشد.

در این سمینار جواد جمور گفت: با توجه به اینکه حوادث و اتفاقات احتمالی قابل پیش‌بینی نیست لذا ضروری است هر فردی برای آینده خود چاره‌اندشی کند که سازمان تامین اجتماعی با طرح‌های مختلف بیمه‌ای این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است.

وی با تشریح طرح‌های متنوع بیمه‌ای دانشجویان را ترغیب به بیمه‌گزاری نزد سازمان تامین اجتماعی کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها با نصب و مراجعه به برنامه کاربردی تامین من یا با مراجعه به سایت es.tamin.ir خود را بیمه کنند.

در ادامه نیز برخی از دانشجویان سوالات خود را مطرح کردند که مدیرکل استان پاسخ‌های لازم را ارایه داد.

در حاشیه این سمینار میز ارتباطات مردمی شعبه نیز مستقر و اقدام به ارائه مشاوره و راهنمایی به دانشجویان کرد.

کد خبر: 66297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =