سربازان و زندانیان نیاز به مهارت‌آموزی دارند

«امیر میمنت‌آبادی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه امروز سربازان و زندانیان نیاز به مهارت‌آموزی دارند، گفت: دولت تأکید بر مهارت‌آموزی و زمینه ایجاد اشتغال برای سربازان وظیفه و زندانیان دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، میمنت‌آبادی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی، یک رکن اساسی برای توسعه سرمایه انسانی و رسیدن به اهداف توسعه پایدار است، بیان کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای جزء برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است.

وی همچنین ادامه داد: این سازمان، متعلق به یک مجموعه و اداره خاص نیست، بلکه یک تشکیلات در اختیار همه دستگاه‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: باید فرهنگ مهارت‌آموزی توسعه و ارتقاء یابد تا زندانیان بتوانند بعد از آزادی، روی پای خود بایستند و زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشند.

میمنت‌آبادی اظهار کرد: رشته‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، متعلق به همه جوانان و دستگاه‌های اجرایی است و انتظار می‌رود که سازمان‌ها در رسیدن به اهداف مورد نظر، این مجموعه را کمک و همراهی کنند.

وی بیان‌ کرد: توسعه دانش و علم، نیاز به ارتقاء فنی‌وحرفه‌ای و رشته‌های این حوزه دارد که بایستی خانواده‌ها نیز در زمینه‌ ترویج این فرهنگ همکاری داشته باشند که تنها به مدرک‌گرایی و صرف گرفتن مدرک تحصیلی در دانشگاه‌ها فکر نکنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: اکنون در عین حال که نرخ بیکاری بالاست و برای مسئولان نظام و دولت قابل قبول نیست، نیاز به کار و کارگر و افراد ماهر نیز وجود دارد؛ یعنی بیکاری و نیروی کار احساس می‌شود.

کد خبر: 66184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =